Serwis
Serwis i wsparcie
W naszej Strefie klienta znajdują się krótkie informacje serwisowe dotyczące rozwiązywania typowych problemów pojawiających się w trakcie użytkowania oprogramowania.
W wypadku kontaktów telefonicznych lub mailowych prosimy o odpowiednie przygotowanie się do kontaktu serwisowego.
Zalecany kontakt
Wszelkie pytania i uwagi dotyczące użytkowania naszego oprogramowania prosimy zgłaszać przez formularz znajdujący się w Strefie Klienta. Specjalny formularz ułatwia podanie wszystkich szczegółów niezbędnych do szybkiego rozwiązywania Państwa problemów. W formularzu nie trzeba także podawać numeru licencji i danych kontaktowych – podaje się je raz, przy rejestracji.
Kontakt mailowy
Mail powinien zawierać:
- Nazwę biblioteki, numer licencji, numer wersji programu, imię i nazwisko osoby, z którą pracownik serwisu może się kontaktować w danej sprawie.
- Dokładny opis problemu związanego z programem.
Kontakt telefoniczny
Kontakt za pomocą rozmowy telefonicznej. Ważne jest, aby:
- Zapewnić sobie jednoczesny dostęp do komputera i telefonu.
- Przed rozpoczęciem rozmowy uruchomić program, z którym związany jest zgłaszany problem.
- Na początku rozmowy z pracownikiem serwisu podać nazwę biblioteki, numer licencji, swoje imię i nazwisko.
- Dokładnie opisać problem związany z programem.